web analytics
Dead Space Remake

10 нововведень, які з’являться у Dead Space Remake

Автор: Владислав Папідоха @vpapidokha

Після невтішного релізу The Callisto Protocol ігрова спільнота з подвоєним нетерпінням чекає виходу Dead Space Remake. Бажання добратися до відбірного космічного горору не зникло, але все ж хочеться, щоб отриманий досвід був бодай трішки новим і щоб не тільки візуальні покращення натякали, що проєкту перед нами не 14 років. На щастя, такого добра спеціалісти з Motive припасли вдосталь.

Балакучий Айзек

В оригінальній Dead Space головний герой за всю гру не промовив жодного слова, лише хекав, охав, зітхав і стогнав. У цьому не було би проблеми, якби не часті сюжетні ситуації, де інші персонажі говорять так, наче Айзек є їх співрозмовником, а не просто слухачем.

Урахувавши досвід Dead Space 2, де з появою голосу Айзек став яскравішим і значно популярнішим персонажем, EA Motive озвучили в ремейку нашого космічного інженера. Тож тепер ми побачимо події оригінальної гри не з точки зору дровиняки в шахтарському костюмі, а чоловіка, який приїхав рятувати кохану й зіткнувся зі справжнім кошмаром.

Додаткова кінцівка

Як би спільнота не любила оригінальну Dead Space, всі давно зійшлися на тому, що останні години разом є досить слабкими і від горора там уже нічого не лишилося. Та й самі розробники свого часу зізнавалися, що їм на той момент бракувало часу, а ще видавець в особі EA вимагав від них “епічний фінальний бос-файт”.

Працівники EA Motive знайшли оптимальний спосіб і віддати належне оригіналу, і хоч якось покращити враження гравців наприкінці гри. При першому проходженні Dead Space Remake ви побачите такий же фінал, як і 14 років тому. А от потім відкриється “Нова гра+” — і там розробники приготували нам альтернативну кінцівку. Наразі невідомо, яка саме частка гри зазнає змін — лише фінальні сцени чи весь останній розділ — але сподіваємося, що це таки буде вартим повторного проходження.

Жодних екранів завантаження

В епоху SSD екрани завантажень помалу стають моветоном. У Dead Space Remake не буде довгих екранів завантаження з очевидними підказками. Натомість ми безпосередньо бачитимемо, як Айзек пересувається на поїзді між різними частинами “Ішімури”. На думку розробників, це додасть проєкту іммерсивності. Тож ви зможете пройти усю гру від старту до завершення на одному подиху.

Вільне пересування в невагомості

В оригіналі дрібні загадки у кімнатах без гравітації були доволі грубими сегментами, які неабияк дратували через обмежену рухливість головного героя. Нам доводилося відштовхуватися від підлоги/стін до якоїсь іншої рівної поверхні. От тільки часом бувало, що обрана площина не підходить для наших магнітних чобіт.

Однак тепер Айзек зможе легко пересуватися у будь-якому напрямку завдяки вбудованим у його костюм двигунцям, тому ці етапи відчуватимуться набагато краще. Також це покращення розширить його можливості в інших локаціях із достатньо високими стелями, де можна буде трохи політати.

Убивчі електрощитки

Тепер у окремих локаціях Айзеку доведеться активовувати розподільні щитки, щоби пройти далі. Ці маленькі коробочки ставитимуть гравця перед важким вибором. Енергії на “Ішімурі” мало, тож доведеться обирати, що знадобиться вам у наступному сегментів більше — світло чи кисень. Утім, нам не звикати жити в умовах обмеженого електрохарчування.

Потаємні закутки

Завдяки сучасним технологіям, локації на “Ішімурі” стануть просторішими, побільшає кімнат та і закапелків, які будуть недоступні Айзеку при першій зустрічі, що мотивуватиме повертатися до них після отримання покращень. Само собою, в цих потаємних закутках вас завжди чекатиме якась винагорода за ваші зусилля. Втім, не очікуйте що ці локації залишатимуться такими ж спокійними, як ви їх залишили.

Додаткові гілки покращень зброї

Раз ресурсів побільшає, то треба й витрачати їх кудись. Творці ремейку завбачливо розширили дерева розвитку спорядження Айзека, тож тепер вибір модифікацій для пухкалок буде більшим. Як і раніш, повністю покращити бодай дві одиниці зброї за одне проходження буде нелегкою задачею. Тож доведеться вдумливо обирати, що саме вам знадобиться далі.

Страхогенератор

Розробники з ЕА Motive вирішили, що гравцю не варто розслаблятися. Тож навіть повертаючись до раніше досліджених локацій, ви не зможете почувати себе в безпеці. Спеціально доданий постановник страху видаватиме моторошні звуки, підриватиме поруч з Айзеком труби й насилатиме на нього некроморфів, лиш би тому життя медом не здавалося.

Система ALIVE

Окремим досягнення Motive стала інтеграція у гру системи ALIVE (Адреналін, Лімбічна система, Іммерсивні діалоги, Вітальні показники, Екстразусилля). Ця система відповідатиме за те, щоби Айзек реалістично хекав, трусився й страждав, поки нові господарі “Ішімури” намагаються знищити його.

Насолода для очей

Звісно, найпомітнішим покращенням ремейку стане оновлений візуал. Гру відбудували з нуля не просто для того, щоб кожен закапелок “Ішімури” тішив око на ваших 4К екранах. Dead Space Remake покликана виглядати так, якою нам здавалася оригінальна гра в рік свого релізу. Костюм Айзека, інтегрований у нього інтерфейс і його інструменти обросли новими деталями, які вам дадуть порозглядати під час встановлення покращень.

Також гравець зможе розібрати некроморфів на дрібнесенькі шматочки. Від пострілів Айзека в них відлітатимуть не просто кінцівки, а й клапті шкіри й кавалки мʼязової тканини. Так ви краще бачитимете, як сильно поранили ворога.

А як же соковито тепер виглядатимуть десятки варіантів смерті протагоніста! Сподіваюся, фоторежим буде відразу на релізі.

***

От і весь перелік найголовніших нововведень ремейку Dead Space. Воно й не дивно, зважаючи, що завданням розробників було осучаснити оригінал (передусім візуально), а не переосмислити/деконструювати/зіпсувати його. Формула Dead Space чудово пройшла перевірку часом, тож оновлена графіка, виправлення дратівливих умовностей і жменька приємних ігроладних поліпшень — цілком достатній набір,щоби відкрити Dead Space для нової аудиторії.

Але от чи буде цього достатньо для гравців, уже знайомих із оригіналом?

TMNT Donatello

Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA

На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!

Підтримати

Останні статті

Тренуємося у CS2 на своєму VPS сервері

Автор: PlayUA

sidata 01

Усі досягнення S.T.A.L.K.E.R. 2 — що потрібно для проходження на 100%?

Автор: Олег Куліков

stalker 2 achievements 03

УСЯ українська музика у S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl (Radio MIX)

Автор: PlayUA

stalker radio

Чорна п’ятниця: найкращі пропозиції для геймерів

Автор: PlayUA

playstation 5 pro

Артефакти та інші скарби Зони у S.T.A.L.K.E.R. 2

Автор: Андрій Присяжний

p.ua.s.t.a.l.k.e.r.2 артефакти

Українська музика в S.T.A.L.K.E.R. 2: від Мозгового до ZWYNTAR

Автор: Андрій Присяжний

s.t.a.l.k.e.r. 2 heart of chornobyl

Apple iPhone 16 Pro Max: занурення у світ нових можливостей

Автор: PlayUA

iphone 16 pro max 02

S.T.A.L.K.E.R. 2, Lego Horizon, Farming Simulator 25 — Порадник Ґеймера: Листопад 2024

Автор: PlayUA

S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl